روشن تاریک
۹

پرداخت خسارت توسط مخابرات استان تهران به کاربران اینترنت

علیرضا صیدی،مدیرعامل شرکت استان تهران خبر از اجرای توافق‌نامه‌ی سطح خدمات (SLA) برای سرویس‌های اینترنتی و پرداخت جریمه به خاطر اختلال یا قطع سرویس مشترکان داد.طبق گفته‌ی صیدی،تاکنون بابت اختلال و قطعی به ۲ هزار مشترک پرداخت شده است.شرکت مخابرات استان تهران توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) سرویس اینترنت را برای مشترکانش به حالت اجرا در آورد.

وی بیان کرد:تاکنون در چارچوب توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) سرویس‌های اینترنتی، بابت اختلال و قطع شدن سرویس اینترنت به ۲ هزار مشترک خسارت پرداخت شده است.

او اضافه کرد:برای ارائه‌ی خدمات اینترنت، قراردادهایی نوشته می‌شود که طی آن، مشترک خدماتی را به شکل‌های طلایی، نقره‌ای یا برنزی دریافت می‌کند. پس از مشخص شدن میزان قطع شدن هر یک از این سطوح خدمات، شرکت ارائه دهنده‌ی اینترنت ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان خسارت به کاربران خود می‌شود.

طبق اعلام مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران،بر اساس این توافق نامه در مواردی که میزان اختلال یا قطعی اینترنت از ۴ درصد بیشتر باشد، به مشترکان خسارت پرداخت خواهد شد.

مسئولان سازمان رگولاتوری و وزارت ارتباطات طرحی را به منظور اجرای جدی SLA و پرداخت جریمه به کاربران اینترنتی در صورت اختلال خدمات دارند.بر همین اساس،از روز ۱۰ مرداد،سامانه‌ی شاخص‌های کیفی شبکه‌ی شرکت ارتباطات زیر‌ساخت توسط سایت این شرکت در اختیار عموم کاربران و شرکت‌ها قرار دارد.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*