روشن تاریک

مشکل اینترنت کاربران همراه اول به اپراتور مربوط می شود

روز گذشته بعضی از مشترکین اپراتور اول تلفن همراه کشور مشکلی را در برقراری سرویس خود مشاهده کردند و حتی این مشکل توسط بعضی از وبسایت ها به تمام اپراتورهای کشور ارتباط داده شد و دلیل این مشکل را هم،انتخابات اعلام کردند.این مشکل برای مشترکان در حالی رخ داد که اختلالی در دیگر اپراتورهای ثابت و همراه ایجاد نشد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات درباره این مشکل گفت که هیچ گونه مشکل در زیرساخت های اینترنت کشور اتفاق نیافتاده است و این مشکل احتمالی به اپراتورها مربوط می شود.

محمدرضا فرنقی زاد گفت که زیرساخت های اینترنت کشور در حالت عادی می باشد و دارای سرعت مناسبی هم می باشد.ایجاد بعضی مشکل ها در اینترنت کاربران به خدمات رسانی اپراتورها ارتباط دارد و کاربران درصورتی که مشکلی ایجاد شد میتوانند با اپراتوری که اینترنت را از آن دریافت می کنند،تماس برقرار کنند.

مدیرکل ارتباطات همراه اول در این باره گفت که این مشکل اینترنت مشترکین با خاموش و روشن کردن گوشی تلفن همراه رفع خواهد شد و مشترکان مجددا بدون هیچ مشکل میتوانند از آن استفاده نمایند.

سعید عسگری گفت که همراه اول در روز شنبه نیاز به بروزرسانی شبکه خود داشت.اینترنت ۴۰۰ هزار مشترک این اپراتور به موجب این بروزرسانی از حالت عادی خارج شده بود.بعد از پایان بروزرسانی شبکه این اپراتور،مشترکان باید گوشی های خود را خاموش و روشن کنند تا این مشکل کاملا رفع شود و بتوانند به راحتی از اینترنت همراه اول استفاده کنند.

مدیرعامل همراه اول گفت که این اپراتور برای این تعداد از مشترکین پیامکی را ارسال کرده است تا گوشی خود را خاموش و مجددا روشن کنند.بعد از ارسال این پیامک و با اقدام تعداد زیادی از مشترکین،این مشکل اینترنت کاربران همراه اول رفع شد.البته کمتر از ۵۰۰ هزار کاربر همراه اول این کار را انجام نداده اند که با انجام این کار دیگر مشکلی را مشاهده نخواهند کرد.

 

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*