روشن تاریک

رایتل به یک پروژه‌ی کاملا تجاری تبدیل می شود

1432659084

مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل ، در بازدید جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از این اپراتور، گفت: به دلیل مسائل و مشکلات موجود بر سر راه توسعه اپراتور سوم، به صورت جدی کار خود را از سال 91 آغاز کرد و از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته این اپراتور در یک سال و نیم گذشته می­‌توان به خروج از یک پروژه‌ی غیرتجاری و تبدیل آن به یک پروژه‌ی کاملا تجاری اشاره کرد.

صدری تاکید کرد: از آنجایی که بیشتر مشترکان رایتل از دیتا استفاده می‌کنند، تلاش خود را بر روی دیتا و سرویس‌های ارزش افزوده متمرکز کرده ایم که در نتیجه آن سال گذشته حدود 32 پرتال در حوزه های مختلف از جمله آموزش و تحقیقات راه اندازی شده که 90 درصد این سرویس‌ها از ترافیک داخلی استفاده می­‌کنند.

به گفته صدری، ترافیک ماهانه مصرفی این اپراتور در شهریور ماه سال 92 در حدود 300 ترابایت بود و در حال حاضر ترافیک مصرفی ماهیانه به یک میلیون و پانصد هزار ترابایت رسیده است که نشانگر رشد 500 درصدی در استفاده از ترافیک است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به صورت گرفتن تحقیقی پیرامون گذراندن اوقات فراغت ایرانیان گفت: طی مطالعات صورت گرفته بخش بزرگی از جوانان زمانی طولانی را در شبانه روز صرف استفاده از شبکه های اجتماعی می­کنند. در همین راستا رایتل در این مدت تمرکز خود را به طراحی، تولید و عرضه ی خدمات چند رسانه ای از محل محتوای بومی معطوف داشته است که به همکاری با سازمان صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری با بیوت مراجع، انجمن سینمای جوان و شرکت های متنوعی به ارائه ی سبد محصولات محتوایی کاملا بومی منتهی شده است که افراد می توانند با حداقل هزینه از آن استفاده کنند.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*