روشن تاریک

راه اندازی سامانه پشتیبانی آنلاین ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ،این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان اقدام به توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین (Chat) در وب‌سایت خود نموده است.

۶۵

مشترکان ایرانسل و بازدیدکنندگان از تمام صفحات وبسایت این اپراتور میتوانند با بهره گیری از این قابلیت به گفتگوی آنلاین با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته بپردازند و پاسخ مربوطه را با طرح پرسش ها،مشکلات و درخواست هایشان در همان زمان دریافت کنند.

بر این اساس،ضمن امکان دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین از طریق لینک موجود در پایین صفحه وب‌سایت،درصورت حضور حداقل ۲ دقیقه ای بازدیدکننده در وبسایت ایرانسل،پنجره پشتیبانی آنلاین به طور خودکار نمایان خواهد شد تا او به گفتگو با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل بپردازد.

این اپراتور پیش از این هم با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکین خود،اقدام به راه اندازی  نخستین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران، نخستین سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکان تلفن همراه (e-care)، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری (ایرانسل من) و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی کرده بود.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*