روشن تاریک

همراه اول در پی اعتباردهی مشترکین خود

اپراتور با اعتباردهی به مشترکین دائمی اش،به افزایش میزان سقف قطع میان دوره آنها می پردازد.این طرح باعث جلوگیری از قطع روزدهنگان خطوط بعضی مشترکین شده است.در ادامه با تک ۲۴ همراه باشید.

اپراتور اول تلفن همراه در طرح اعتبار دهی به مشترکین دائمی،به افزایش سقف میان دوره بعضی مشترکین خود پرداخت.در طرح اعتباردهی،سقف قطع میان دوره بعضی از مشترکین سیم کارتهای دائمی طبق شماره تلفن،میزان خوش حسابی،مبلغ قبوض پرداختی و مدت زمان حضور در همراه اول،افزایش می یابد و پیامک اطلاع رسانی آن توسط شماره ۹۸۱۰+ برای این دسته از مشترکین فرستاده شده است.

تا پیش از اجرایی شدن این طرح،مشترکین همراه اول تنها طبق میزان ودیعه شامل دریافت پیامک اخطار و نهایتا،قطع یکطرفه میان دوره می شدند که ناراحتی کاربران را در پی داشت.بعد از اجرای طرح اعتباردهی،صقف قطع میان دوره این گروه از مشترکان از ۲۰۰ هزار ریال تا ۱۰ میلیون ریال اضافه شده و به سقف اعتبار ودیعه شان افزوده شده است.

به عبارتی،افزایش سقف قطع میان دوره بستگی به هر مشترک دارد.مزایای بیشتری از این طرح در انتظار مشترکان دائمی که از سرویس رومینگ بین الملل استفاده می کنند،است.چراکه عدمتا این دسته از همراه اولی ها بدلیل مسافرت به خارج از کشور،با قطه میان دوره روبه رو می شدند.

این طرح به طور مرحله برای دیگر مشترکین دائمی اجرایی خواهد شد و مشمولین این طرح هم توسط پیامک از مقدار افزایش اعتبار خود اطلاع خواهند یافت.گفتنی است که اطلاع رسانی به مشترکان مشمول این طرح توسط ارسال پیام کوتاه از سرشماره ۹۸۱۰+ انجام خواهد گرفت.

همراه اولی ها میتوانند درصورت عدم تمایل استفاده از این امتیاز ویژه،عدد ۱۱۷ را به ۹۸۱۰+ ارسال کرده یا کد دستوری # ۱۱۷*۱۰* را شماره گیری کنند.

 

منبع:همراه اول

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*