روشن تاریک
۴۵

آپدیت جدید،وایبر را بیشتر شبیه فیسبوک خواهد کرد

به تازگی امکانات و قابلیتهای جدیدی را مانند حساب های کاربری عمومی برای کسب و کار ها افزوده است که موجب تبدیل این پیام رسان،بیش از پیش شبیه می شود.این پیام رسان که در زمانی،محبوبترین پیام رسان در کشور بود و اکنون جای خود را به تلگرام داده،قابلیتهای جدیدی افزوده است است تا کسب و کار ها با بهره گیری از آن بتوانند به بازاریابی و تبلیغات خود با ایجاد حساب های کاربری بپردازند که دارای بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر است.

کسب و کارها با استفاده از حساب کاربری عمومی میتوانند نسبت به ارسال پیام های گسترده اقدام کنند و حتی با کاربرانشان به طور یک به یک ارتباط برقرار کنند.این سرویس میتواند بوسیله کسب و کارها در کاربردهایی مانند ارائه سرویس های پشتیبانی برای مشتریان،فروش و بازاریابی استفاده شود.میتوان با اطمینان گفت که وایبر،ایده حساب های کاربری عمومی برای کسب و کارها را از فیسبوک گرفته تا پیام رسان خود را بدین طریق تبدیل به پلتفرمی جهت ارتباط بیشتر برندها با کاربرانشان کند و دستی به سر و روی مسنجر خود بکشد.

ضمنا به نظر می رسد حساب کاربری عمومی به صفحه های Fan Page در فیسبوک شبیه است که کاربران میتوانند بوسیله آن اقدام به دنبال کردن برند مورنظرشان کنند و تازه ترین اخبار را بدست آورند.وایبر،ضمن ایجاد امکان برقراری ارتباط بوسیله API توسعه یافته؛دارای قابلیت اتصال نرم افزار CRM برای کسب و کارها است.با بهره گیری از این قابلیت میتوان با مشتریان به طور جداگانه ارتباط برقرار کرد.

البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که این نخستین باری نیست که وایبر به سمت کسب و کارها رفته است.پیشتر این شرکت،امکان دسترسی کسب و کارها به چت های عمومی را با ارائه سرویس for Business فراهم کرده بود.

طبق تازه ترین اطلاعات منتشر شده،سرویس وایبر که در سال ۲۰۱۰ به راه افتاده،هم اکنون دارای بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در سه پلتفرم ویندوز،اندروید و IOS است.وایبر همانند دیگر سرویس های ارتباطی،امکان تماس صوتی و تصویری را فراهم کرده است.

منبع venturebeat

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*